02 03 CARoulia: BMW M3 E46 (2005) 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

BMW M3 E46 (2005)

34

Άλλη μία εβδομάδα, άλλη μια BMW. Κάποια στιγμή μάλλον πρέπει να αρχίσω να κοιτάω και καμιά άλλη μάρκα στο car.gr. Και δεν είμαι καν οπαδός της, ούτε είχα ποτέ μία. Αλλά πάντα θα θέλω μια Μ3.. Οποιoδήποτε μοντέλο. Οκ ίσως εκτός από μια Ε30, για την οποία έχω βαρεθεί να ακούω και να διαβάζω παντού πόσο «κλασσικό αυτοκίνητο» είναι. Έλεος!! Λες  και δεν έχουν βγει καλύτερα σπορ σεντάν εκείνη την εποχή (βλ. Audi RS2)!



Τώρα που το κακό πνεύμα βγήκε από το σύστημά μου, ας υποστηρίξω λιγο την επιλογή μου:

Η Μ3 είναι όσο αυτοκίνητο χρειάζεται κανείς κι ακόμα περισσότερο. Ιδανικό στήσιμο, ένας εξακύλινδρος κινητήρας 3,2 λίτρων-έργο τέχνης τοποθετημένος στο διαμήκη, πίσω κίνηση, διακριτική εμφάνιση και 340 ζωντανά ατμοσφαιρικά άλογα... Επιπλέον έχει και το ημι-αυτόματο κιβώτιο SMG II, που μπορεί να μην είναι το καλύτερο ημιαυτόματο, ούτε το πιο γρήγορο και σίγουρα όχι το πιο αξιόπιστο, κι αν χαλάσει θες γύρω στα 3,000 για επισκευή ή για ένα καλό μεταχειρισμένο- χμ χμ, καλύτερα ας αγνοήσουμε το κιβώτιο. Το ίδιο αυτοκίνητο μπορεί με ευκολία να σε πάει «μισο-κοιμισμένα» το πρωί στη δουλειά (όσους έχουν δουλειά στις μέρες μας τέλος πάντων), στο super market το απόγευμα και στα λιμανάκια ένα χειμωνιάτικο σαββατοκύριακο για να ξεμούδιασμα και «πόρτες»! Και το κόστος στη συγκεκριμένη περίπτωση για όλα αυτά? 11,700 ευρώ, για ένα αυτοκίνητο που έκανε κοντά στις 100,00 καινούριο! Και δεν είναι   παλιό αμάξι, του 2005 είναι (άρα μάλλον είναι  το facelift, αλλά το μάτι μου δεν είναι τόσο καμένο εκπαιδευμένο στις BMW) και τα 103,000 χλμ (αν είναι πραγματικά) στην ουσία είναι χιλιόμετρα «στρωσίματος» ακόμα για αυτό το μοτέρ. Αν είναι σε σχετικά καλή κατάσταση χωρίς να κρύβει σκελετούς κάτω από το καπό, κομμένους θόλους κτλ, τότε η αξία του είναι σχεδόν όσο και η αξία του για ανταλλακτικά.  Και για να διευκρινίσω, όταν λέω καλή κατάσταση εννοώ να μην θέλει άμεσα καμιά χοντρή επισκευή, όχι να μην έχει γρατζουνιές το κάθισμα και το τιμόνι! Μ3 με 11 χιλιάρικα είναι, όποιος θέλει να είναι σε εκθεσιακή κατάσταση  ας δώσει τα διπλάσια να βρει μία! Σε αυτά τα χρήματα, ίσως κάποιος να δελεαζόταν ακόμα κι αν δεν ήταν γνήσιο αλλά μια καλή μετατροπή (Εγώ δεν είμαι αυτός ο κάποιος, απεχθάνομαι τη -δημοφιλή ανάμεσα σε BMWδάκηδες-λογική "θα πάρω 316 και θα φέρω τροπέτο(sic) από τη Γερμανία").



Σύμφωνοι, τα τέλη μπορεί να είναι σαν να το χρωστάς ακόμα και να πληρώνεις δόση, και δεν είναι και το πιο οικονομικό όταν φτάνει η ώρα για την καθιερωμένη επίσκεψη στο βενζινάδικο (ας είναι καλά το εξαπετάλουδο-οι κακές γλώσσες λένε για πραγματική μέση κατανάλωση μέσα στην πόλη γύρω στα 15 lt/100 χλμ) αλλά σκέψου τι αγοράζεις: Ένα μοντέλο της βαυαρικής φίρμας που δεν ντροπιάζει το μότο της «Απόλυτο μηχάνημα οδήγησης»!

Η αγγελία είναι αυτή:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2952137/

Ετικέτες , ,

35 36 37 38